Het verhaal van Lamex Food Group begon enkele jaren geleden, na een inspirerend gesprek tijdens een netwerkbijeenkomst van Amphion. Ewald besloot samen met zijn managementteam de training Excellerende Teams te volgen. Hierop volgde de training van verschillende teamleden. En binnenkort gaat het volledige team aan de slag met 'constructief conflict'.
Lamex, als internationale handelsorganisatie, staat dagelijks in contact met diverse leveranciers en klanten. Ze begrijpen als geen ander de kracht van effectieve communicatie en de uitdagingen die gepaard gaan met bijvoorbeeld klachtenafhandeling. Juist op deze punten investeert Lamex graag in hun mensen.
Deze investeringen getuigen van Lamex Food Group's toewijding aan effectieve communicatie en het vermogen om constructief om te gaan met conflicten. Ze begrijpen dat deze vaardigheden essentieel zijn in hun internationale zakelijke context en blijven streven naar groei en verbetering.
Wil je meer weten over onze diensten? Wij vertellen je graag persoonlijk wat BSmart Communication voor jou en/of jouw bedrijf kan betekenen. Neem gerust contact met ons op.
Alle rechten voorbehouden | BSmart Communication B.V.| Privacy | Algemene voorwaarden | Website door Frank Brinks Online resultaat